You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Reklamacije i povrati

 

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke.

Kupac je dužan uputiti reklamaciju i to e-mailom na katrielpack@gmail.com ili telefonski na telefon +387 30 708 000.

Pravo na reklamacije korisnik stječe ako: Roba nije isporučena po uputama iz narudžbe ili je došlo do oštećenja prilikom isporuke.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Troškove povrata robe za prvi povrat robe i slanje zamjenske robe u potpunosti snosi Katriel d.o.o.